vidavegetal.blogg.se

2017-02-01
08:53:22

Uppe redan 06.30

Jag har redan varit uppe i två timmar! Gillar verkligen när man är pigg på morgonen. Jag är laddad för en ny dag. Ibland behöver man lämna vissa saker bakom sig det hör till livet även fast det inte blir som man själv har tänkt sig. Jag håller på att tvätta så ska strax gå ut till den igen. Jag pluggar också och det går bra, har lämnat in tredje uppgiften nu och jag fick C på den första så jag hoppas att resten av kursen också går bra. Läraren är ganska seg på att rätta vilket jag tycker är sådär faktiskt. Man vill ju gärna veta om man har klarat det eller inte så man hinner komplettera så fort man kan om det är aktuellt. Längtar så mycket efter att jobba! Det är en sån central del av livet så det ska bli skönt när man kommer igång med det och det är inte super lång tid kvar ändå.
 
Jag är lite sugen på att åka till Ikea idag och köpa lite nya skålar som man kan äta soppa, sallad och pasta i. Vi behöver nya bestick också och jag köper gärna ett nytt soffbord också. Jag har inte så mycket pengar men jag lägger gärna lite sparpengar på detta för jag vill verkligen ha lite nytt. Imorgon ska jag träffa Amanda och det ser jag fram emot väldigt mycket! 
 
Nu borde jag äta lite frukost
 
 
Jespers och min frukost igår, smoothie gjord på björnbär, hallon och yoghurt
 
 
Kommentar:
2017-02-02 @ 08:12:17

Mums vilken god smoothie 😃

Svar: Ja den var god! Björnbär, hallon och yoghurt
Jenny Jonsson

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: